A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Глобинська громада
Полтавська область, Глобинський район

Вирішення нагальних питань життєдіяльності громади на порядку денному

Дата: 01.03.2019 15:05
Кількість переглядів: 759

В останній зимовий день, 28 лютого депутати міської ради зібралися на чергове засідання сесії ради для вирішення нагальних питань життєдіяльності громади. Прибув і зареєструвався 21 депутат. Цього дня присутніми на засіданні виборного органу були представники Полтавського центру розвитку місцевого самоврядування Олександр Ісип, Тетяна Паутова, Володимир Божко та депутат обласної ради Інна Авраменко. Радник з питань децентралізації Олександр Ісип висловив вдячність Станіславу Джусю за співробітництво та вручив подяку Глобинській об’єднаній територіальній громаді за надійне партнерство і ефективну співпрацю у впровадженні реформи децентралізації від керівника Полтавського центру розвитку місцевого самоврядування Ірини Балибіної.

На початку засідання сесії депутат Григорій Ковш вніс пропозицію включити до порядку денного питання щодо перегляду фонду заробітної плати виконавчого комітету міської ради.  Оскільки порядок денний вже був сформований, було прийнято рішення включити розгляд цього питання останнім. Сам же обранець після внесення пропозиції залишив засідання сесії.

У ході засідання розглянуто питання про звіт Глобинського міського голови про діяльність виконавчих органів міської ради у 2018 році;  про розроблення та затвердження детальних планів територій; про прийняття у комунальну власність міської ради безоплатно конструктивних елементів дитячих майданчиків; про виконання Програми муніципальної підтримки ініціатив громадян у 2018 році; про виконання бюджету громади за 2018 рік та інші.

Особливо жваве обговорення викликали питання про внесення змін до Плану соціально-економічного розвитку Глобинської громади на 2019 рік та внесення змін і доповнень до бюджету громади на 2019 рік. Депутати порушували питання благоустрою «заводської» території міста, зокрема, облаштування тротуару від ДНЗ №4 «Зірочка» до вулиці Героїв Краснодону та частини вулиці Героїв Краснодону.  Прийнято рішення «Про внесення змін і доповнень до бюджету Глобинської об’єднаної міської територіальної громади на 2019 рік» із запропонованими змінами щодо виділення коштів на виготовлення проектно-кошторисної документації для будівництва вищевказаного  тротуару.

З останнього питання порядку денного інформувала начальник фінансового відділу Світлана Замогильна. Виступаюча роз’яснила, що умови оплати праці посадових осіб органів місцевого самоврядування врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року №268 зі змінами. У травні 2018 року постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №363 збільшено розміри окладів посадових осіб органів місцевого самоврядування, з метою приведення їх у відповідність до посадових окладів державних службовців. Таким чином, місячний фонд оплати праці з червня по грудень 2018 року зріс. У 2019 році необхідно було розрахувати заробітну плату працівникам, враховуючи нові умови, на весь бюджетний рік. Відповідно, з                  1 січня 2019 року розмір заробітної плати працівників не змінився, проте розрахований він тепер на всі 12 місяців, а не на 7 місяців, як у минулому році. Звідси – збільшення загального фонду оплати плати на 2019 рік. Всі передбачені законодавством виплати, які здійснювались у минулому році, відкореговані у 2019 році з урахуванням підвищення посадових окладів.

У ході розгляду даного питання, виступила радник з фінансів Полтавського центру розвитку місцевого самоврядування Тетяна Паутова, проінформувавши присутніх про рейтингові показники фінансової спроможності громад. Так, серед 103 ОТГ України з чисельністю населення 10-15 тис. осіб Глобинська громада посіла 4 місце, а серед ОТГ Полтавської області – перше. Це є свідченням ефективної роботи органу місцевого самоврядування. Окрім того, питома вага видатків на утримання апарату управління Глобинської ОТГ складає 17,3% при нормі 25%.

По завершенню сесії радник з правових питань Полтавського центру розвитку місцевого самоврядування Володимир Божко роз’яснив депутатам та працівникам виконавчого комітету міської ради окремі аспекти виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» в частині фінансового контролю, запобігання конфлікту інтересів.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь