У Глобинській громаді поштові відділення починають роботу у форматі «пересувних відділень»
У Глобинській громаді почався процес впровадження пересувних поштових відділень. Цьому питанню була присвячена нарада керівництва і старост громади з представниками Укрпошти.
Так, участь у нараді взяли Глобинський міський голова Станіслав Джусь, заступник міського голови Інна Авраменко, старости старостинських округів громади, представники Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»: директор Юрій Набасов, заступник директора Павло Шистопал, начальник центру управління нерухомості Олександр Тазберг, начальник відділу технологій Світлана Мірошніченко, начальник Глобинського міського відділення поштового зв’язку Алла Шкірко, а також представник місцевого ЗМІ, редактор районної газети «Зоря Придніпров’я» Вікторія Сусід.
«Маю сподівання, що наше спілкування сьогодні щодо питання надання якісних і доступних поштових послуг жителям громади, зокрема щодо роботи «пересувних відділень» поштового зв’язку, допоможе адаптувати і графік роботи і логістику таких відділень, таким чином, щоб це було зручно і доступно кожному мешканцю сільських населених пунктів громади» - зазначив очільник громади Станіслав Джусь на початку наради.
У першу чергу, Юрій Набасов розповів про зміни в поштовій системі та нові «пересувні відділення». Він зазначив, що практику «пересувних відділень» вже впроваджено в багатьох областях України і вона є досить успішною. Тому впровадження у Глобинській громаді має відбутися швидко, адже більшість проблем вже усунені на етапі планування, враховуючи досвід попередніх запусків програми в різних куточках України.
Більш детально з основними принципами роботи пересувних відділень познайомив присутніх заступник директора Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» Павло Шистопал. Він зазначив, що пересувне відділення поштового зв’язку (ПВПЗ) – це повноцінне поштове відділення, яке приїжджає у населені пункти з кількістю жителів до 1200 осіб за встановленим графіком, аби надати сільським жителям весь необхідний їм спектр поштових, логістичних, фінансових та інших послуг.
Графік роботи всіх відділень поштового зв’язку, в тому числі автоматизованих та пересувних, залежить від кількості населення та завантаженості відділення. Затверджений графік роботи кожного відділення Укрпошти буде оприлюднений у кожному населеному пункті.
Водночас, Павло Шистопал пояснив, що до запровадження пересувного відділення у селах працювали стаціонарні поштові відділення, які обслуговували декілька населених пунктів, тож маленькі сільські території, де всього кілька десятків жителів, обслуговували постійні листоноші. Листоношам доводилось долали великі маршрути з товарами, поштою та грошима пішки, або на велосипеді. Завдяки ж пересувним відділенням, листоношам не доведеться ходити до маленьких сіл. Тепер туди приїжджатиме сучасне авто. Тож, за наданням послуг ці відділення не поступаються стандартним.
Жителі сіл так само легко зможуть сплатити за комунальні послуги, отримати пенсії, поповнити рахунок, купити продукти та побутову хімію, надіслати посилки та забрати замовлені ліки.
Велику надію покладають представники Укрпошти на співпрацю з старостами, про що вони зазначили у ході наради. Бо саме старости знають схеми села, найбільш зручні місця для стоп-зупинок автомобілів, можуть налагодити надійну комунікацію з мешканцями сіл та допомогти адаптувати маршрути кожного пересувного відділення, аби якомога ефективніше налагодити їх роботу. Також старости мали гарну нагоду поставити питання представникам АТ «Укрпошти» щодо їх роботи, які хвилюють жителів старостатів та отримати на них вичерпні відповіді.