Відділ розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою
Начальник відділу:
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
- забезпечення виконання власних (самоврядних) повноважень органів місцевого самоврядування, а також делегованих повноважень органів виконавчої влади, передбачених чинним законодавством у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів;
- впровадження державної політики реформування житлово-комунального господарства, підвищення ефективності та надійності його функціонування , забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах у відповідності з встановленими нормативами та національними стандартами;
- здійснення заходів, щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства, сприяння створенню конкурентного середовища на ринку комунальних послуг з метою підвищення якості їх надання;
- забезпечення належного утримання та ефективної експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою територій;
.- забезпечення у межах своїх повноважень додержання підприємствами, установами та організаціями, що надають житлово-комунальні послуги, вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства;
- розроблення та винесення на затвердження міської ради, її виконавчого комітету нормативних документів, які спрямовують діяльність підприємств комунальної власності;
- вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів відповідно до чинного законодавства;
- готує пропозиції до програми економічного і соціального розвитку міської ради, забезпечує розроблення цільових програм у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою територій, подання їх на затвердження міської ради, організовує їх виконання, подає звіти раді про хід і результати виконання цих програм;
- забезпечує управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності міської ради, їх належне утримання та ефективну експлуатацію, необхідний рівень і якість послуг населенню;
- аналізує рівень цін та тарифів на продукцію, роботи та послуги підприємств житлово-комунального господарства, готує пропозиції щодо їх зміни;
- сприяє створенню конкурентного середовища при наданні житлово-комунальних послуг;
- готує рішення про організацію громадських вбиралень, стоянок та майданчиків для паркування автомобільного транспорту, здійснює контроль за їх діяльністю відповідно до закону;
- вирішує питання водопостачання, водовідведення та очищення стічних вод, здійснює контроль за якістю питної води;
- вирішує питання збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин;
- організовує благоустрій населених пунктів, залучаючи на договірних засадах з цією метою кошти, трудові і матеріально-технічні ресурси підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснює контроль за станом благоустрою населених пунктів, організовує озеленення, охорону зелених насаджень і водойм, створення місць громадського відпочинку;
- готує пропозиції щодо встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, що належить до комунальної власності міської ради;
- організовує забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховань та їх охорони;
- організовує розроблення і подає на затвердження схеми санітарного очищення населених пунктів міської ради, впроваджує систему роздільного збирання побутових відходів;
- організовує розроблення і подає на затвердження норми надання послуг з вивезення побутових відходів;
- здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства;
- бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства;
- здійснює відповідно до законодавства контроль за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства;
- вживає заходів щодо поліпшення умов охорони праці на підприємствах житлово-комунального господарства міської ради;
- здійснює облік відповідно до закону житлового фонду, контролює його використання;
- розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;
- інформує населення міської ради з питань, пов’язаних з наданням житлово-комунальних послуг та благоустроєм територій населених пунктів, через засоби масової інформації;
- готує пропозиції з питання організації громадських слухань у галузі житлово-комунальних послуг.