A A A K K K
для людей із порушенням зору
Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Шановні жителі Глобинської громади!

Дата: 01.02.2018 09:28
Кількість переглядів: 971

Повідомляю, що у відповідності  до ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів об’єднаних територіальних громад віднесено повноваження у здійсненні контролю за додержанням законодавства  про працю та зайнятість.

В зв’язку з цим, рішенням 26 сесії Глобинської міської ради першого скликання від 21 листопада 2017 року упорядковано структуру апарату Глобинської міської ради і її виконавчого комітету та введено  посаду головного спеціаліста - інспектора праці відділу соціального забезпечення виконавчого комітету міської ради. 

Розпорядженням голови міської ради  №343/03-03-ОС від 18.12.2017 року, за результатами проведено конкурсу, на посаду головного спеціаліста - інспектора праці відділу соціального забезпечення виконавчого комітету міської ради призначено Логвина Олександра Володимировича.

До компетенції інспектора праці відділу соціального забезпечення міськвиконкому належить здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю з питань:

  • своєчасної та у повному обсязі  оплати праці;
  • додержання мінімальних гарантій в оплаті праці;
  • оформлення трудових відносин.

Для отримання правових консультацій із зазначених питань, захисту порушених  трудових прав та  державних гарантій в оплаті праці  керівники суб’єктів підприємницької діяльності, установ та організацій, жителі громади можуть звертатися із відповідними заявами до Глобинського міського голови письмово, зателефонувавши за номерами (05365) 2-42-78, (05365) 2-52-19, (05365) 2-42-53, або з відповідним повідомленням  на електронну  адресу: globino.mr@i.ua.

 

Глобинський міський голова                                                                  Станіслав Джусь


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень