Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу: КЛІМОВА Юлія Володимирівна

 

1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, у тому числі з використанням автоматизованої системи фінансової звітності та бухгалтерського обліку.

2. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також статистичну та іншу звітність (декларації) у порядку, встановленому чинним законодавством.

3. Здійснює поточний контроль за:

- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

- правильністю зарахування та використання власних надходжень установи;

- веденням бухгалтерського обліку, складанням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку відділом.

4. Своєчасно подає звітність.

5. Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі).

6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій:

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

7. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

8. Забезпечує:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності;

- міського голову даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності.

9. Розробляє бюджетні запити, складає кошториси доходів і видатків, протягом року проводить зміни кошторисних призначень згідно з довідками – повідомленнями фінансового відділу виконавчого комітету Глобинської міської ради.

10. Здійснює нарахування та виплату заробітної плати працівникам.

11. Робить розрахунки та виставляє рахунки по оренді приміщень.

12. Здійснює реєстрацію у Державній казначейській службі України господарських

договорів.

13. Веде облік подорожніх листів, складає ліміти витрачання та веде облік ПММ.

14. Проводить розрахунки з підзвітними особами.

15. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових

коштів та майна, псування активів.

16 Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

17. Готує в межах компетенції матеріали на розгляд Глобинської міської ради або її виконавчого комітету.

18. Забезпечує виконання відповідних рішень Глобинської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

19. Приймає участь у межах наданої компетенції у розробленні проєктів розпорядчих актів міської ради, її виконавчого комітету та міського голови, у т.ч. нормативноправового характеру, з питань, які відносяться до компетенції відділу,

20. Взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, з податковою інспекцією, пенсійним фондом, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності при вирішенні питань, що входять до компетенції відділу.

21. Здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на відділ завдань та доручень міського голови (особи, яка здійснює його повноваження).

22 Здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності у підпорядкованих їй бюджетних установах.

​Завантажити повну версію ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІДДІЛ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень