Фінансовий відділ
Начальник відділу: ЗАМОГИЛЬНА Світлана Григорівна
Основні завдання і функції відділу:
1.1. Основними завданнями фінансового відділу є:
1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території громади;
2) розроблення прогнозу бюджету та проекту бюджету громади; подання їх на розгляд виконавчого комітету міської ради;
3) представлення прогнозу бюджету та проекту бюджету громади, схваленого виконавчим комітетом міської ради, на засіданнях постійних комісій міської ради та пленарних засіданнях міської ради;
4) здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету громади, координація в межах компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
5) забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;
6) підготовка пропозицій з удосконалення бюджетного законодавства;
7) проведення разом з іншими структурними підрозділами міської ради аналізу фінансово-економічного стану громади, перспектив її подальшого розвитку;
8) здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу;
9) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку громади.
1.2. Фінансовий відділ відповідно до покладених на нього завдань:
1) організовує у межах повноважень виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги відповідно до законодавства;
4) аналізує в межах повноважень стан і тенденції соціально-економічного і культурного розвитку громади та вживає заходів до усунення недоліків;
5) аналізує соціально-економічні показники розвитку громади та враховує їх під час складання прогнозу бюджету та проекту бюджету громади;
6) організовує роботу з підготовки прогнозу бюджету та проекту бюджету громади, визначає порядок і терміни подання учасниками бюджетного процесу матеріалів для підготовки прогнозу бюджету та проекту бюджету громади;
7) бере участь в межах компетенції у:
- підготовці заходів щодо розвитку території та регіонального розвитку;
- розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, інші виконавчі органи міської ради;
- підготовці звітів міського голови для їх розгляду міською радою;
- розробленні проектів розпоряджень міського голови та проектів рішень виконавчого комітету та міської ради;
- підготовці балансу фінансових ресурсів громади;
8) розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету громади та інструкції з підготовки бюджетних запитів;
9) визначає порядок та строки подання головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету громади та розроблення ними бюджетних запитів;
10) прогнозує обсяги доходів бюджету громади, визначає обсяги фінансування бюджету громади, повернення кредитів до бюджету громади та орієнтовні граничні показники видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету громади на середньостроковий період;
11) доводить до головних розпорядників коштів орієнтовні граничні показники видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади на середньостроковий період та граничні обсяги видатків та надання кредитів на плановий бюджетний рік;
12) здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету громади на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету громади і вимогам доведених інструкцій;
13) проводить аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
14) приймає рішення про включення пропозицій головних розпорядників коштів до прогнозу бюджету громади;
15) приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту бюджету громади;
16) готує проект рішення виконавчого комітету міської ради про схвалення прогнозу бюджету громади та проект рішення міської ради про бюджет громади;
17) складає і затверджує тимчасовий розпис бюджету громади, розпис бюджету громади, вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету громади, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису встановленим бюджетним призначенням;
18) готує зведення (планів, звіту) по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з бюджету громади;
19) погоджує паспорти бюджетних програм;
20) проводить в установленому порядку розрахунки між бюджетом громади та державним і іншими місцевими бюджетами;
21) перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету громади;
22) здійснює, за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз стану надходження доходів до бюджету громади;
23) готує пропозиції щодо додаткових джерел надходжень до бюджету громади;
24) організовує виконання бюджету громади, в межах повноважень вживає заходів щодо ефективного використання бюджетних коштів;
25) координує в межах повноважень діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
26) забезпечує захист фінансових інтересів держави;
27) готує і подає раді громади офіційні висновки про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду бюджету громади для прийняття рішення про внесення змін до бюджету, а також про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів бюджету громади;
28) здійснює моніторинг змін, що вносяться до бюджету громади;
29) за рішенням міської ради розміщує тимчасово вільні кошти бюджету громади на вкладних (депозитних) рахунках банків державного сектору або шляхом придбання державних цінних паперів;
30) готує документи на отримання позик на покриття тимчасових касових розривів бюджету громади;
31) розглядає та аналізує звітність про виконання бюджету громади, надану Казначейством, інформує виконавчий комітет міської ради про стан виконання бюджету громади за кожний звітний період; подає міській раді на розгляд квартальні та річний звіт про виконання бюджету громади;
32) розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету громади та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;
33) здійснює управління місцевим боргом і гарантованим міською радою боргом та управління ризиками, пов’язаними з місцевим боргом;
34) за рішенням міської ради вчиняє правочин з місцевим боргом;
35) здійснює погодження висновків (повідомлень) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету щодо повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до місцевого бюджету;
36) за дорученням міського голови здійснює затвердження розпоряджень про виділення коштів загального та спеціального фонду місцевого бюджету;
37) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій та готує відповіді за результатами їх розгляду;
38) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
39) бере участь у підготовці у межах повноважень проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп;
40) бере участь у розробленні пропозицій щодо удосконалення структури виконавчих органів міської ради і їх чисельності, фонду оплати праці, витрат на утримання апарату міської ради та її виконавчих органів;
41) здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо бюджету громади на всіх стадіях бюджетного процесу;
42) у межах повноважень приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства;
43) забезпечує публікацію інформації про бюджет громади;
44) забезпечує залучення громадськості до бюджетного процесу на всіх його стадіях;
45) готує в межах компетенції інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;
46) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
47) забезпечує у межах повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;
48) організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;
49) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
50) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
51) забезпечує захист персональних даних;
52) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників відділу;
53) взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями;
54) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.