Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Фінансовий відділ

Начальник відділу: ЗАМОГИЛЬНА Світлана Григорівна

Основні завдання і функції відділу:

1.1. Основними завданнями фінансового відділу є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території громади;

2) розроблення прогнозу бюджету та проекту бюджету громади; подання їх на розгляд виконавчого комітету міської ради;

3) представлення прогнозу бюджету та проекту бюджету громади, схваленого виконавчим комітетом міської ради, на засіданнях постійних комісій міської ради та пленарних засіданнях міської ради;

4) здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету громади, координація в межах компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

5) забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;

6) підготовка пропозицій з удосконалення бюджетного законодавства;

7) проведення разом з іншими структурними підрозділами міської ради аналізу фінансово-економічного стану громади, перспектив її подальшого розвитку;

8) здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу;

9) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку громади.

1.2. Фінансовий відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує у межах повноважень виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) надає адміністративні послуги відповідно до законодавства;

4) аналізує в межах повноважень стан і тенденції соціально-економічного і культурного розвитку громади та вживає заходів до усунення недоліків;

5) аналізує соціально-економічні показники розвитку громади та враховує їх під час складання прогнозу бюджету та проекту бюджету громади;

6) організовує роботу з підготовки прогнозу бюджету та проекту бюджету громади, визначає порядок і терміни подання учасниками бюджетного процесу матеріалів для підготовки прогнозу бюджету та проекту бюджету громади;

7) бере участь в межах компетенції у:

  • підготовці заходів щодо розвитку території та регіонального розвитку;
  • розробленні проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, інші виконавчі органи міської ради;
  • підготовці звітів міського голови для їх розгляду міською радою;
  • розробленні проектів розпоряджень міського голови та проектів рішень виконавчого комітету та міської ради;
  • підготовці балансу фінансових ресурсів громади;

8) розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету громади та інструкції з підготовки бюджетних запитів;

9) визначає порядок та строки подання головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету громади та розроблення ними бюджетних запитів;

10) прогнозує обсяги доходів бюджету громади, визначає обсяги фінансування бюджету громади, повернення кредитів до бюджету громади та орієнтовні граничні показники видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету громади на середньостроковий період;

11) доводить до головних розпорядників коштів орієнтовні граничні показники видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади на середньостроковий період та граничні обсяги видатків та надання кредитів на плановий бюджетний рік;

12) здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету громади на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету громади та надання кредитів з бюджету громади і вимогам доведених інструкцій;

13) проводить аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

14) приймає рішення про включення пропозицій головних розпорядників коштів до прогнозу бюджету громади;

15) приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту бюджету громади;

16) готує проект рішення виконавчого комітету міської ради про схвалення прогнозу бюджету громади та проект рішення міської ради про бюджет громади;

17) складає і затверджує тимчасовий розпис бюджету громади, розпис бюджету громади, вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету громади, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису встановленим бюджетним призначенням;

18) готує зведення (планів, звіту) по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з бюджету громади;

19) погоджує паспорти бюджетних програм;

20) проводить в установленому порядку розрахунки між бюджетом громади та державним і іншими місцевими бюджетами;

21) перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету громади;

22) здійснює, за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз стану надходження доходів до бюджету громади;

23) готує пропозиції щодо додаткових джерел надходжень до бюджету громади;

24) організовує виконання бюджету громади, в межах повноважень вживає заходів щодо ефективного використання бюджетних коштів;

25) координує в межах повноважень діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

26) забезпечує захист фінансових інтересів держави;

27) готує і подає раді громади офіційні висновки про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду бюджету громади для прийняття рішення про внесення змін до бюджету, а також про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень) фондів бюджету громади;

28) здійснює моніторинг змін, що вносяться до бюджету громади;

29) за рішенням міської ради розміщує тимчасово вільні кошти бюджету громади на вкладних (депозитних) рахунках банків державного сектору або шляхом придбання державних цінних паперів;

30) готує документи на отримання позик на покриття тимчасових касових розривів бюджету громади;

31) розглядає та аналізує звітність про виконання бюджету громади, надану Казначейством, інформує виконавчий комітет міської ради про стан виконання бюджету громади за кожний звітний період; подає міській раді на розгляд квартальні та річний звіт про виконання бюджету громади;

32) розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету громади та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;

33) здійснює управління місцевим боргом і гарантованим міською радою боргом та управління ризиками, пов’язаними з місцевим боргом;

34) за рішенням міської ради вчиняє правочин з місцевим боргом;

35) здійснює погодження висновків (повідомлень) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету щодо повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до місцевого бюджету;

36) за дорученням міського голови здійснює затвердження розпоряджень про виділення коштів загального та спеціального фонду місцевого бюджету;

37) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій та готує відповіді за результатами їх розгляду;

38) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

39) бере участь у підготовці у межах повноважень проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп;

40) бере участь у розробленні пропозицій щодо удосконалення структури виконавчих органів міської ради і їх чисельності, фонду оплати праці, витрат на утримання апарату міської ради та її виконавчих органів;

41) здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо бюджету громади на всіх стадіях бюджетного процесу;

42) у межах повноважень приймає рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства;

43) забезпечує публікацію інформації про бюджет громади;

44) забезпечує залучення громадськості до бюджетного процесу на всіх його стадіях;

45) готує в межах компетенції інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;

46) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

47) забезпечує у межах повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;

48) організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;

49) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

50) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

51) забезпечує захист персональних даних;

52) забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників відділу;

53) взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями;

54) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

Завантажити повну версію положення про Відділ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень