Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Відділ з питань державної реєстрації

Начальник відділу: ЛІСНЯК Олена Олександрівна

 

Основні завдання та функції:

Основними завдання  Відділу є:

 

1.1.    Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації  прав;

1.2.    Проведення повної, своєчасної та правильної державної реєстрації  прав;

1.3.    Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації  прав;

1.4. Проведення        реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

1.5. Забезпечення формування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав);

1.6. Забезпечення формування та ведення Реєстру територіальних громад;

1.7. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

1.8. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. 

1.9. Проведення повної, своєчасної та правильної державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

1.10. Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації  юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

1.11. Забезпечення формування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

          Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує такі основні функції:

2.1. Організовує роботу, пов’язану з державною реєстрацією прав та їх обтяжень, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та з реєстрацією, зняттям з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці  відповідно до законодавства.

 2.2. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно вiдповiдно до закону, а саме:

2.2.1. встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

- відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;

- відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах;

- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

      -наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

2.2.2. Приймає рішення про державну реєстрацію прав, відмову в такій реєстрації, її зупинення, про державну реєстрацію обтяжень, про скасування запису, погашення запису та внесення змін до записів у Державному реєстрі прав;

2.2.3. Відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;

2.3.    Надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених законом;

2.4. Здійснює взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства;

2.5. Забезпечує державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;

2.6. Забезпечує надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;

2.7. Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2.8.Забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;

2.9.Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

2.10. Здійснює реєстрацію місця проживання бездомних осіб;

2.11. Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

2.12. Організує облік, належне  зберігання  печаток  та штампів, необхідних для державної реєстрації;

2.13. Здійснює  належне  зберігання книг, журналів, справ, іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією;

2.14. Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення та функціонування Державного peєстру прав. Забезпечує  завчасне замовлення  засобів електронного цифрового підпису, інформування  про їх втрату чи іншу дискредитацію  ДП «Національні інформаційні системи». 

2.15.  Доводить до відома громадян та юридичних осіб, у  тому числі через  засоби масової інформації, відомості про  порядок державної реєстрації прав, реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці ;

2.16. Розглядає заяви, скарги, пропозиції та інформаційні запити громадян та юридичних осіб, що надходять до нього в установленому порядку, аналізує стан цієї роботи, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу;

2.17. Виконує інші функції за дорученням Глобинського міського голови та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних обов’язків

 

Завантажити повну версію положення про Відділ

 
 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень