Глобинська громада
Глобинський район, Полтавська область

Відділ з питань державної реєстрації

Начальник відділу:

Лісняк Олена Олександрівна 
Телефон: (05365) 24-7-71
e-mail: globrs.mr@ukr.net
 
Основні завдання та функції:
  1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації  прав;
  2. Проведення повної, своєчасної та правильної державної реєстрації  прав;
  3. Підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації  прав;
  4. Проведення     реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
  5. Забезпечення формування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав);
  6. Забезпечення формування та ведення Реєстру територіальних громад;
  7. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
  8. Організовує роботу, пов’язану з державною реєстрацією прав та їх обтяжень та з реєстрацією, зняттям з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
  9. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно вiдповiдно до закону. а саме:

1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

- відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;

- відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;

- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах;

- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;

- наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

2) Приймає рішення про державну реєстрацію прав, відмову в такій реєстрації, її зупинення, про державну реєстрацію обтяжень, про скасування запису, погашення запису та внесення змін до записів у Державному реєстрі прав;

3) Відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;

10. Надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє в її наданні у випадках, передбачених законом;

11. Здійснює взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вiдповiдно до закону;

12. Забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;

13. Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

14. Здійснює реєстрацію місця проживання бездомних осіб;

15. Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

16. Організовує облік, належне  зберігання  печаток  та штампів, необхідних для державної реєстрації;

17. Здійснює  належне  зберігання книг, журналів, справ, іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією;

18. Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення та функціонування Державного peєстру прав. Забезпечує  завчасне замовлення  засобів електронного цифрового підпису, інформування  про їх втрату чи іншу дискредитацію  ДП «Національні інформаційні системи».

19. Доводить до відома  громадян та юридичних осіб, у  тому числі через  засоби масової інформації, відомості про  порядок  державної реєстрації прав  та реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

20. Розглядає заяви, скарги, пропозиції та інформаційні запити громадян та юридичних осіб, аналізує стан цієї роботи, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу;

21. Виконує інші функції за дорученням Голови  Глобинської міської ради.

 

Завантажити повну версію положення про Відділ