A A A K K K
для людей із порушенням зору
Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Не «інвалід», а «людина з інвалідністю»: АТ «Укрзалізниця» пропонує ознайомитися з «Довідником безбар’єрності» та правилами коректного спілкування

Дата: 23.11.2021 16:46
Кількість переглядів: 222

АТ «Укрзалізниця», як учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» та соціально відповідальна компанія, пропонує своїм працівникам, клієнтам та всім громадянам ознайомитися з «Довідником безбар’єрності».

Він містить нові норми толерантного спілкування і допоможе всім у професійній діяльності і в повсякденному житті бути коректними у своїх висловлюваннях.

Посилання на довідник знаходиться на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця».

«Довідник безбар’єрності» рекомендує, наприклад, відмовитися від вживання висловів «людина з обмеженими фізичними можливостями», «інвалід» та замінити їх на «людина (особа) з інвалідністю»; «інвалідний візок» — на «крісло колісне»; «людина з вадами зору» — на «людина з порушеннями зору», «людина з повною/частковою втратою зору»; «глухий» — на «людина з порушеннями слуху», «нечуючий»; «мова жестів» та «сурдопереклад» – на «жестова мова».

Маємо пам’ятати, що головний принцип безбар’єрної мови — спершу говорити про людину, а не про її особливості.

Зазначимо, що будь-які бар’єри — фізичні, соціальні, комунікаційні — шкодять як людині, так і всьому суспільству. Адже відмовляючись взаємодіяти з різними людьми, які мають свій унікальний досвід, ми втрачаємо величезний потенціал.

АТ «Укрзалізниця» у своїй діяльності прагне надати рівні можливості для всіх пасажирів та залізничників, щоб кожен відчував до себе повагу та мав доступ до послуг компанії. Товариство продовжує розбудовувати безбар’єрну інфраструктуру для пасажирів, модернізує поїзди, створює й адаптує сервіси, надає робочі місця людям з інвалідністю.

Нагадаємо, що «Довідник безбар’єрності» створено за ініціативи першої леді Олени Зеленської у співпраці з громадськими організаціями, правозахисниками, психологами, батьками, що виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Він має чотири розділи «Складові безбар’єрності», «Правила мови», «Словник» та «Безбар’єрний календар», і в кожному з них є корисна інформація для усунення комунікаційних бар’єрів.

АТ «Укрхзалізниця»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень