Про роботу пленарного засідання 85 сесії міської ради
Сьогодні відбулося пленарне засідання 85 сесії Глобинської міської ради. Досить об’ємний та різноплановий порядок денний вдалося конструктивно і швидко реалізувати завдяки активній роботі депутатів у комісіях напередодні засідання. Загалом було розглянуто та ухвалено рішення зі 122 питань.
Зокрема, депутати заслухали інформацію начальника фінансового відділу Світлани Замогильної та затвердили звіт про виконання бюджету міської територіальної громади за 2024 рік з урахуванням офіційних трансфертів по:
- доходах в сумі 545 864 463,89 грн (з них по доходах загального фонду – 496 039 791,84 грн, по доходах спеціального фонду – 49 824 672,05 грн);
- видатках в сумі 576 769 039,91 грн (з них по асигнуваннях загального фонду – 475 584 359,75 грн, по асигнуваннях спеціального фонду – 101 184 680,16 грн);
- кредитуванню в сумі 87 920,00 грн (з них кредитування загального фонду – 50 000,00 грн, кредитуванню спеціального фонду – 37 920,00 грн).
Схвалено звернення депутатів Глобинської міської ради до Верховної Ради України та Полтавської обласної військової адміністрації щодо критеріїв, за якими здійснюється визначення підприємств, установ, організацій такими, що мають важливе значення для галузі економіки чи забезпечення потреб територіальних громад Полтавської області в особливий період. У зверненні йдеться про механізм визнання місцевих фермерських господарств критично важливими для Глобинської територіальної громади та продовольчої безпеки країни та пропонується внести зміни до критеріїв бронювання: «Заявник, який здійснює сільськогосподарську діяльність та має основний вид діяльності:
- виробництво сільськогосподарської продукції, має в обробітку від 100 га та не менше 2 працюючих;
- виробництво тваринницької продукції, яке має не менше 100 га сільськогосподарських угідь або 50 голів худоби та не менше 3 працюючих;
- 100% бронювання голови та заступника голови фермерського господарства із площею оброблювальних земель до 500 га».
Затверджено:
- звіти старост Борисівського, Великокринківського, Жуківського, Куп’єватівського, Обознівського, Опришківського старостинських округів про роботу у 2024 році;
- звіт про виконання плану роботи Глобинської міської ради за 2024 рік та план роботи на 2025 рік;
- орієнтовні строки проведення звітів депутатів Глобинської міської ради за 2024 рік;
- звіти про хід та результати виконань ряду програм у галузі культури, спорту, соціального захисту, соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, освіти та ін.;
- внесення зміни до деяких програм та до бюджету громади на 2025 рік. Зокрема, 850 тисяч гривень спрямовано на допомогу Збройним Силам України (500 тис. грн. – на придбання квадрокоптера AUTEL EVO MAX 4N, 350 тис. грн. – субвенції військовим частинам); майже 184 тис. грн. – на придбання двох зарядних станцій для укриттів ліцею № 1; понад 1 млн. грн. – на послуги зі встановлення протипожежної сигналізації в приміщенні ліцею № 5; 210 тис. грн. – на придбання та встановлення похилого підйомника для маломобільних груп населення (ліцей №5) та ін.
З метою соціального захисту педагогічних працівників закладів та установ освіти, що утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, ухвалено рішення про встановлення педагогічним працівникам закладів дошкільної та позашкільної освіти, а також комунальної установи «Глобинський Центр професійного розвитку педагогічних працівників» щомісячної доплати за роботу в несприятливих умовах праці:
- з 1 січня 2025 року - у розмірі 1300 гривень;
- з 1 вересня 2025 року та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, - у розмірі 2600 гривень.
Нагадаємо, що аналогічну доплату отримують і педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти – відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2024 №1286 «Деякі питання оплати праці педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти» - за рахунок коштів державного бюджету.
З-поміж іншого, ухвалено рішення з питань комунального майна, у сфері земельного законодавства, упорядкування структури апарату міської ради та її виконавчого комітету, внесення змін до відомостей про юридичну особу тощо.