Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Електронний кабінет особи з інвалідністю: важливий цифровий сервіс

Дата: 05.06.2025 16:14
Кількість переглядів: 73

Цифровізація – важлива та зручна, особливо в сфері соціального захисту, адже дає змогу використовувати додаткові інклюзивні інструменти.

Фото без опису
Поряд із Соціальним порталом Мінсоцполітики https://soc.gov.ua, який дозволяє особі подати заяву на отримання соціальних послуг та забезпечення допоміжними засобами реабілітації (ДЗР) продовжує функціонувати Електронний кабінет особи з інвалідністю https://ek-cbi.msp.gov.ua, який розроблено Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю.
Електронний кабінет є сервісом Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), який призначений для можливості онлайн взаємодії особи з органами соціального захисту, в тому числі для подання та обміну різних даних. 
Чому для осіб з інвалідністю корисно бути зареєстрованими в Електронному кабінеті?
Враховуючи постійні реформування сфери соціального захисту, забезпечення державних соціальних гарантій, цифровізацію системи соціальних послуг – державна соціальна політика, яка ґрунтується на підходах «за людиною», спрямована на мінімізації звернень особи до державних органів, тобто на автоматичному використанні даних, які містяться в державних реєстрах та базах. Тому наявність актуальних та оновлених даних особи з інвалідністю в Електронному кабінеті дозволяє їх використовувати інші державні сервіси, які зокрема підтримують пільгові програми. Наприклад придбання пільгових квитків на залізничний транспорт через офіційний портал 
https://booking.uz.gov.ua/"
  
Основні ПЕРЕВАГИ сервісу в тому, що люди, які зареєстровані в централізованому банку даних з проблем інвалідності отримають можливість:
   подати заяву про потребу в забезпеченні ДЗР (виплату компенсації) та пакет документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
   подати заяву про заміну засобу реабілітації або про проведення його ремонту; оновити подані раніше документи щодо забезпечення засобом реабілітації;
   подати заяву про вибір підприємства шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;
   отримувати в електронному кабінеті повідомлення про результат розгляду заяви про забезпечення ДЗР та пакету документів, інших інформаційних повідомлень;  
Подання заяви про забезпечення допоміжним засобом реабілітації (ДЗР) через Електронний кабінет особи з інвалідністю полягає у наступних діях:
   1. Увійдіть в Електронний кабінет особи з інвалідністю . Вам потрібно пройти первинну реєстрацію , якщо не обліковані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ).
   2. Якщо ви вже зареєстровані в ЦБІ, пройдіть вторинну реєстрацію , після чого отримаєте повний доступ до функціоналу кабінету.
   3. Натисніть «Заяви на потребу в технічних засобах реабілітації» та заповніть обов'язкові поля у формі заяви. Докладна інструкція — за посиланням .
   4. Прикріпіть файли — відсканові копії документів.
   5. Підпишіть заяву електронним підписом.
   6. Перевірте статус заяви в особистому кабінеті.
Якщо у Вас виникають технічні труднощі з реєстрацією або у Вас немає можливості скористатись комп’ютерною технікою, Ви можете звернутись за допомогою до відділу соціального захисту та охорони здоров’я Глобинської міської ради за адресою: м.Глобине, вул. Центральна, 281, каб. 1, тел. 0660426424. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень