A A A K K K
для людей із порушенням зору
Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ДМС запущено новий електронний сервіс - Чат-бот-консультант

Дата: 26.04.2019 09:07
Кількість переглядів: 673

Фото без описуУ березні цього року ДМС запущено новий електронний сервіс, за допомогою якого отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можливо в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.

Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів служби.

Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які сааме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або ЦНАП. В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

Серед найголовніших переваг нового сервісу міграційної служби - простота використання та доступність Чат-боту для всіх категорій громадян, адже для користування послугою достатньо мати будь-який смартфон із встановленим месенжером. Знайти Чат-бота у месенжері можна або за прямим посиланням, або засканувавши QR-код за допомогою камери смартфона. Зображення QR-кодів з посиланнями на сервіс є у всіх підрозділах міграційної служби.

Робота автоматичного консультанта має суттєво розвантажити гарячі лінії управлінь міграційної служби, оскільки Чат-бот «знає» відповіді на запитання, які задають громадяни у більшості випадків, коли телефонують на гарячі лінії ДМС.

 Прямі посилання на Чат-боти ДМС:

 

 

УДМС України в Полтавській області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень