A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

Про результати громадського обговорення щодо перейменування, ліквідації, перепрофілізації, реорганізації закладів загальної середньої освіти на території Глобинської міської ради

Дата: 20.07.2021 10:38
Кількість переглядів: 341

На виконання п.4. розділу ІV «Розгляд та оприлюднення результатів громадського обговорення» Порядку проведення громадського обговорення на  території  Глобинської міської ради, затвердженого рішенням п’ятдесят першої сесії шостого скликання від 18 березня 2015 року № 158 «Про  затвердження  Порядку    проведення громадського  обговорення   на    території  Глобинської міської ради» інформуємо про наступне:

засновником  закладів освіти територіальної громади  є Глобинська міська рада. Статтею  32. Закону України «Про повну загальну середню освіту» передбачено, що рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник. Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та/або суспільства. Згідно статті 37 цього ж Закону   засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.

 

Головна мета засновника та основне завдання Нової  української школи  – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.  Нова українська школа – це заклад, який надає широкий комплекс якісних освітніх послуг ( гуртки, група подовженого дня, послуги практичного психолога та соціального педагога,   сучасна оновлена матеріально-технічна база тощо). На сьогодні формування оптимальної  освітньої мережі є вимога часу. Навчання у повнокомплектному закладі сприяє набуттю учнями навиків спілкування в колективі однолітків, формуванню лідерських якостей, дає можливість повноцінному розвитку здібностей та творчої майстерності. У конкурентному освітньому середовищі у дітей є мотивація до кращих результатів у навчанні. Саме тому створення умов для надання якісних освітніх послуг, що відповідають вимогам Закону України «Про освіту» та Концепції реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» через оптимізацію мережі закладів освіти,  є одним із пріоритетних завдань, визначених  Комплексною  програмою  розвитку освіти Глобинської міської територіальної громади  на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням другої (позачергової) сесії восьмого  скликання від 28.12.2020 № 11.  

 

З метою формування  мережі  закладів освіти Глобинської міської  територіальної громади, що відповідає потребам населення в наданні освітніх послуг із врахуванням соціальних, географічних та економічних умов, приведення її у відповідність Законам України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», а також раціонального використання бюджетних коштів, передбачених на галузь освіти, відповідно до повноважень, визначених пп. 30 ч. 1 ст. 26, пп. 1 п. «а» ч. 1 ст. 29, пп. 1 п. «а» ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо управління об’єктами комунальної власності, зокрема закладами освіти, розпорядженням міського голови від 31.03.2021 № 160/02-04-АГП створено робочу групу з питання оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти міської ради на 2021-2022 навчальний рік, до складу якої входять голови постійних депутатських комісій  міської ради, директори закладів загальної середньої освіти, голова територіальної організації Профспілки працівників освіти і науки України у Глобинській міській територіальній громаді (за згодою), начальник та юрист відділу освіти. До  участі в роботі комісії залучені старости сіл, в яких функціонують школи. Відділом освіти виконавчого комітету міської ради та  членами  робочої групи проведено збір та аналіз даних про наявну шкільну мережу, напрацьовані аналітичні матеріали по кожному освітньому закладу  щодо демографічної ситуації,  перспективної наповнюваності класів, наявності повноцінної старшої школи, перспективної мережі, кадрового забезпечення, викладання навчальних предметів фахівцями – предметниками,  фінансування   ( заробітна плата, енергоносії, харчування, підвіз), ефективності використання приміщень, маршрутів перевезень ( діючих та пропонованих), пропозицій щодо працевлаштування пільгових категорій педагогічних працівників при ліквідації закладів  та ін.

 

17.05.2021 року на розгляд робочої групи були надані інформаційні  матеріали, підготовлені відділом освіти, щодо аналізу освітніх послуг закладами загальної середньої освіти міської ради (таблиці додаються). Дані аналітичні матеріали були направлені для ознайомлення, вивчення у освітні заклади, депутатам міської ради, старостам.

 

Для залучення жителів громади до  питання  оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти, Глобинською міською радою було ініційовано  проведення громадського обговорення за місцем проживання.

 

Оголошення про проведення громадського обговорення щодо перейменування, ліквідації, перепрофілізації, реорганізації закладів загальної середньої освіти на території Глобинської міської ради, проєкти  рішень з даних питань та графік зустрічей з громадськістю розміщено на сайті Глобинської міської ради 20.05.2021.

 

У період з 26 травня по 15 червня 2021 року проведено дев’ятнадцять зустрічей  у  вісімнадцяти населених пунктах громади.  На  зустрічах були присутні старости  сіл, депутати міської  та обласної рад, працівники освітніх закладів, батьки учнів, жителі сіл та м. Глобине. Всього близько дев’ятисот осіб.

На зустрічах учасникам обговорень було надано економічне обґрунтування  необхідності  формування  оптимальної  мережі  освітніх закладів Глобинської громади та роз’яснювалися можливі наслідки  проведення в життя таких рішень. Розглядалися питання можливості приєднання чи злиття закладів освіти, збереження наявної мережі, вимог до створення ліцеїв у громаді,  критеріїв визначення філії опорного закладу, викладання предметів вчителями – фахівцями, ремонту доріг,  надання медичної допомоги учням, облаштування харчоблоків, графіку підвозу дітей, організації індивідуального навчання  дітей,  навчання дітей з особливими потребами, психологічного стану дітей у іншому навчальному закладі,  період існування школи у статусі «Гімназія», організації дистанційного навчання, подальшого використання приміщення школи, закриття шкіл у інших громадах та ін.

 

Особливо гостро обговорювалися питання наявності автобусів для підвезення учнів, безпеки підвезення учнів. На даний час у Глобинській громаді, з метою забезпечення територіальної  доступності  до повної загальної середньої освіти, засновником забезпечується підвезення учнів та педагогічних працівників до закладу освіти і у зворотному напрямку. Для цього використовуються 18 шкільних автобусів. В 2021 році на умовах співфінансування з обласним бюджетом придбано 1 шкільний автобус для Великокринківської ЗОШ І-ІІІ ступенів - новоствореного опорного закладу. Ще два нові автобуси, придбані за місцеві кошти,  надійдуть до шкіл громади до початку  нового навчального року (12.07.2021 року відбувся аукціон, станом на 19.07.2021 р.  визначено переможця). Для створення безпечних умов для підвезення учнів до закладів освіти, за ініціативи відділу освіти,  направлені листи -звернення  до Агентства місцевих доріг Полтавської області щодо обстеження   технічного стану та  необхідності проведення ремонтів доріг, по яких буде здійснюватися  підвіз учнів, а міською радою  виділено 4766 тис. грн   на співфінансування цих ремонтних робіт. Також відділом освіти  направлено  листа до Батальйону патрульної поліції у м. Кременчук Управління патрульної поліції Полтавської області про надання роз’яснення щодо можливості проїзду шкільних автобусів через залізничний переїзд Укрзалізниці на автомобільній дорозі місцевого значення між м. Глобине та с. Шепелівка.

 

У ході  громадського обговорення надходили письмові звернення до керівництва, депутатів  Глобинської міської ради, начальника відділу освіти виконавчого комітету міської ради, Полтавської ОДА,  Полтавської обласної ради, депутатів Полтавської обласної ради, Кременчуцької райдержадміністрації, комунальної бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради, екс-голови Полтавської ОДА Томіна Є.Ф.

   Письмові звернення щодо недопущення реорганізації/ліквідації  освітніх закладів надходили від:

  • колективу працівників Великокринківської ЗОШ І-ІІ ступенів;
  • колективу працівників Обознівського НВК, жителів  с. Обознівка;
  • колективу працівників Радалівського НВК, жителів с. Радалівка;
  • батьків та вчителів Зубанівської ЗОШ І- ІІІ ступенів;  
  • жителів с. Землянки, с. Корещина, с. Малинівка, батьків учнів Землянківської ЗОШ І-ІІІ ступенів,  гр.Томіна Є. Ф., Полтавської ОДА, Полтавської обласної ради, Кременчуцької РДА;
  • батьків учнів Куп’єватівської ЗОШ І- ІІ ступенів;
  • батьків учнів Опришківської ЗОШ І - ІІІ ступенів;
  • батьків учнів, педагогічного колективу Івановоселищенської ЗОШ       І- ІІІ ступенів;
  • жителів с. Заможне;
  • батьків учнів Пирогівської ЗОШ І- ІІІ ступенів;
  • батьків учнів, працівників Шепелівської філії «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Глобинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5, депутата обласної ради Усанової  О.П.

Також, були звернення від Полтавської ОДА щодо підвозу дітей із с. Кирияківка до Опришківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, голови районної організації профспілки працівників АПК України Молодчин Н. щодо надання інформації по фінансуванню освітніх закладів, гр. Торяника І. з пропозиціями щодо джерел надходження додаткових  коштів на фінансування закладів освіти, надання закладам фінансової автономії. 

Всім зацікавленим особам надавалася відповідь.

 

Заклади загальної середньої освіти Глобинської громади утримуються за рахунок державного та місцевого бюджетів. Видатки на освіту становлять понад 60 % від бюджету громади. Інформаційну довідку Міністерства освіти і науки України щодо розрахунку обсягу освітньої субвенції на 2021 рік  для шкіл України, в тому числі і для Глобинської ТГ,  оприлюднено  на сайті МОН.  Державна субвенція на 2021 рік склала 86 151 тис. грн.  При формульному розрахунку освітньої субвенції на заробітну плату педпрацівникам для міської ради розрахункова наповнюваність класів визначена 13,5. Таку наповнюваність мають  4 школи та 1 філія. Наявність  у закладах освіти кількості класів із меншою наповнюваністю учнів, ніж розрахункова, призводить до дефіциту освітньої субвенції у місцевому бюджеті   та потреби спрямувати власні кошти на виплату заробітної плати педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти. Згідно наданих розрахунків освітньої субвенції на 1 учня Глобинської МТГ виділено 30 218 грн.  В 16 закладах загальної середньої освіти міської ради  субвенція на 1 учня перевищує норматив.  Крім того, у формульному розрахунку освітньої субвенції не враховано кількість педагогічних ставок вихователів груп подовженого дня, вчителів, які здійснюють педагогічний патронаж, відповідно до Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого  наказом Міністерства освіти і науки України 12 січня 2016 року N 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року   N 955),  що також мають оплачуватися за рахунок коштів освітньої субвенції.

У ЗЗСО  Глобинської міської територіальної громади у 2020-2021 н.р. функціонувала 21 група подовженого дня (639 учнів). 11 дітей потребували індивідуального навчання вдома відповідно до висновків лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров’я. 72 учні здобували середню освіту  за педагогічним патронажем. Очікувані борги із заробітної плати педагогічним працівникам закладів освіти міської ради в 2021 році становлять понад 8,7 млн. гривень,   а кількість ставок педагогічних працівників відповідно до запропонованої розрахункової наповнюваності класів має скоротитися уже з наступного навчального 2021/2022 року на  64 ( з 537,35 до 473,35).

 

Громада за рахунок місцевого бюджету фінансує комунальні послуги, утримання технічного персоналу, безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій, підвезення учнів, оплату енергоносіїв та ін.

 

Варто зауважити, що на даний час витрачаються значні кошти на опалення напівпорожніх приміщень шкіл.  Більшість закладів громади мають проєктну потужність понад 190 дітей. А фактично наповнюваність складає 15-67 відсотків, що в свою чергу спричинює нерівномірний розподіл витрат на енергоносії. Зокрема, витрати на електроенергію у Радалівському НВК в 14 раз перевищують витрати у Глобинській гімназії ( з розрахунку на 1 учня), на газопостачання для опалення Федорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів потрібно коштів в 7 раз більше, ніж для  Глобинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, також з розрахунку на 1 учня. З урахуванням всіх витрат  на утримання закладів загальної середньої освіти міської ради на 1 учня Глобинської гімназії № 1 на 2021 рік  виділено 25,3 тис.грн,  а Заможненської початкової школи -166,2 тис. грн.

 

Не менш важливим питанням в діяльності школи  є її навчальна база.

У Зубанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів: наявна швидкість  підключення  до Інтернету до 10 Мбіт/с, всі 12  комп’ютерів, які використовуються в освітньому процесі, мають термін використання понад 5 років,  1 інтерактивна дошка, відсутні сучасно оснащені навчальні кабінети та спортивна зала.

 

У Землянківській ЗОШ І-ІІІ ступенів: наявна швидкість   підключення  до Інтернету   до 100 Мбіт/с,  всі 7  комп’ютерів, які використовуються в освітньому процесі, мають термін використання понад 5 років, 2 класи обладнані інтерактивними поверхнями, наявний 1  проєктор без інтерактиву, відсутні сучасно оснащені навчальні кабінети.

 

У Федорівській ЗОШ І-ІІІ ступенів: наявна швидкість   підключення  до Інтернету до 10 Мбіт/с, всі 12  комп’ютерів, які використовуються в освітньому процесі, мають термін використання понад 5 років,  засоби візуалізації чи інтерактивні поверхні, сучасно оснащені навчальні кабінети відсутні.

У Великокринківській ЗОШ І-ІІ ступенів: наявна швидкість   підключення  до Інтернету до 10 Мбіт/с, всі 6  комп’ютерів, які використовуються в освітньому процесі, мають термін використання понад 5 років, 1 клас   обладнано інтерактивною  дошкою, навчальні кабінети,  майстерня, спортивна зала відсутні.

У Заможненській початковій школі засоби візуалізації чи інтерактивні поверхні відсутні, 2 ПК ( 100%) мають термін використання понад 5 років.

Найпоширеніший вимір ефективності шкіл у межах шкільної системи – кількість учнів на одну штатну одиницю посади вчителів. Що більше учнів припадає на одного вчителя, то вищою є ефективність школи. Всього в школах міської ради працюють 425 педпрацівників. Найбільше учнів навчаються в одного вчителя у Глобинській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ( 13) та Глобинській гімназії    ( 11), найменше – у Радалівському НВК (2).

Малокомплектні школи не можуть забезпечити всіх учителів необхідним  навчальним навантаженням  (особливо  це  стосується  фізики,  біології, географії, хімії, історії тощо), у зв’язку з чим частина педагогів викладає по декілька предметів або не за фахом, що негативно відображається на якості їх роботи і рівні знань школярів. Наприклад, в  Зубанівській ЗОШ І-ІІІ ступенів такі предмети як природознавство, образотворче мистецтво, мистецтво, зарубіжна література, фізкультура, технології  викладають вчителі – нефахівці. В Землянківській ЗОШ І-ІІІ ступенів учитель іноземної мови викладає зарубіжну літературу та мистецтво, вчителі початкових класів – історію, географію, трудове навчання, фізичну культуру, образотворче мистецтво, а вчитель фізики – історію України. В Шепелівській філії Глобинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5  фізику, хімію, трудове  навчання, музичне та образотворче мистецтво  викладають вчителі, які також працюють не за фахом. Серед нефахівців є  вчителі, які мають великий стаж роботи і були призначені до 1996 року, як,  наприклад, вчителі російської мови та літератури з вищими кваліфікаційними категоріями Опришківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, що  викладають українську мову та літературу. Але є й такі,  які призначені відносно недавно. Звісно всі педагоги, що читають предмети не за фахом пройшли курси перепідготовки, проте така ситуація не забезпечує умов як для професійного розвитку самих педагогів, а отже уповільнює досягнення учнів. Також, велике значення в організації освітнього процесу є навантаженість  педагогів, оскільки неповна зайнятість може призвести до того, що вчителі перебуваючи у школі  лише декілька  годин на тиждень і, відповідно, не беруть участь в реалізації різноманітних завдань школи, не спілкуватимуться в достатньому обсязі з учнями.

У  школах, з наповнюваністю  класів менше 5-ти учнів, організовано індивідуальне навчання, відсутня повноцінна позакласна, спортивно-масова,  виховна  робота,  що  не  сприяє  соціалізації  учнівської  молоді.  Діти вчаться в замкнутому колі.  У  таких закладах відсутні належні умови для організації системної методичної  роботи, що не сприяє підвищенню кваліфікації вчителя.

 

Закриття малокомплектних шкіл – це закономірні   процесиякі існують в усьому світі, і в Україні зокрема.    Якщо  в селі залишилося настільки мало дітей, що школа стала малокомплектною, то це не тому, що щось не так зі школою, чи не допрацьовує влада. Це – просто немає необхідності у великій кількості людей, задіяних  у сільському господарстві, тому що з’явилася нова потужна сільськогосподарська техніка та  нові технології, які не потребують застосування ручної праці. Але від цього не повинні страждати діти.  Вони не повинні ні в чому уступати своїм  ровесникам та мати добрий старт для дорослого життя.

 

В ході громадського обговорення проєктів рішень у кожному населеному пункті вносилися пропозиції:

 

Проект рішення

Пропозиції   на зустрічі

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Зубанівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів

 Перепрофілювати у гімназію – філію Великокринківського опорного закладу

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Землянківську загальноосвітню школу I-III ступенів ім. Народної артистки України Р.П.Кириченко

 

Перепрофілювати у гімназію – філію Великокринківського опорного закладу

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Радалівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"

Відтермінувати закриття  на один рік

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Федорівську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів

Підтримано

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Великокринківську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів

 Перепрофілювати у гімназію – філію Великокринківського опорного закладу, якщо не получиться  «гімназії» – «початкова школа»

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Заможненську початкову школу

Залишити у нинішньому статусі

Припинити юридичну особу шляхом ліквідації  Куп'єватівську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів

Перепрофілювати у гімназію – філію Великокринківського опорного закладу

Перепрофілювати           ( змінити тип) та  змінити назву «Бабичівський  НВК              « загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Глобинської міської ради Полтавської області» на «Бабичівська  гімназія з дошкільним підрозділом Глобинської міської ради»

Підтримано

Перепрофілювати ( змінити тип) та  змінити  назву «Опришківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Глобинської міської ради Полтавської області» на «Опришківська  гімназія Глобинської міської ради» 

Залишити у нинішньому статусі

Перепрофілювати ( змінити тип) та  змінити назву  «Обознівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Глобинської міської ради» на «Обознівська  гімназія з дошкільним підрозділом Глобинської міської ради» 

Залишити у нинішньому статусі

Перепрофілювати (змінити тип) та  змінити назву «Пирогівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Глобинської міської ради Полтавської області» на «Пирогівську  гімназію  Глобинської міської ради»

Змінити назву на Пирогівський  ліцей

         Змінити назву «Глобинська гімназія № 1 ім. В.Є.Курченка Глобинської міської ради Полтавської області» на «Глобинський ліцей №1 ім. В.Є.Курченка Глобинської міської ради» 

Підтримано

         Змінити назву «Глобинська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Глобинської міської ради Полтавської області» на «Глобинський ліцей №5 Глобинської міської ради»

Підтримано

Змінити назву «Глобинська філія «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 4 імені Заслуженого агронома України Ганни Андрієнко» Глобинської  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 5 Глобинської міської ради Полтавської області» на «Глобинська гімназія №4 імені Заслуженого агронома України Ганни Андрієнко» Глобинського ліцею №5 Глобинської міської ради»;

Підтримано

Змінити назву «Жуківська філія «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Глобинської  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 5 Глобинської міської ради Полтавської області» на «Жуківська гімназія Глобинського ліцею №5 Глобинської міської ради».

 

Підтримано

Змінити назву «Глобинська  загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 3 Глобинської міської ради Полтавської області» на «Глобинська гімназія № 3 Глобинської міської ради»

Підтримано

Внести зміни у структуру Глобинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Глобинської міської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 21064990) шляхом ліквідації Шепелівської філії  «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Глобинської  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 5 Глобинської міської ради Полтавської області

У с. Шепелівка: залишити у нинішньому статусі

 

У м. Глобине: підтримано

Визначити опорним закладом Великокринківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів Глобинської міської ради

 

Підтимано

 

Реорганізувати «Івановоселищенську загальноосвітню школу І-ІІІ ст.» у  «Івановоселищенську гімназію Великокринківського ліцею Глобинської міської ради».

 

 

Підтримано

Реорганізувати         «Петрівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» у «Петрівську гімназію з дошкільним підрозділом Великокринківського ліцею Глобинської міської ради».

Підтримано

Реорганізувати «Веселодолинську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів» у «Веселодолинську гімназію Великокринківського ліцею Глобинської міської ради».

 

Підтримано

 

Проекти рішень, розроблені відділом освіти, пропозиції, що надійшли в ході громадського обговорення, протоколи зустрічей були розглянуті на підсумковому засіданні робочої групи 16 червня 2021 року та направлені до комісій міської ради для підготовки матеріалів на сесію.

Дванадцята сесія Глобинської міської ради була призначена на 2 липня 2021 року, в порядок денний якої були включені питання щодо перейменування, ліквідації, перепрофілізації, реорганізації  закладів загальної середньої освіти на території Глобинської міської ради. Розгляду питань на пленарному засіданні передувала  ретельна робота комісій міської ради. Депутати детально вивчали подані матеріали по кожній школі. Розгляд питань щодо освітніх закладів переносився на 5 липня 2021 року ( ІІ пленарне засідання) і 15 липня 2021 року (ІІІ пленарне засідання). За цей час відбувалися зустрічі – консультації керівництва міської ради, відділу освіти, депутатів міської ради з окремими громадянами та ініціативними групами  із с. В. Кринки, с. Землянки, с. Зубані, с. Федорівка, с. Шепелівка, до складу яких входили: старости, батьки учнів, працівники закладів освіти, представники  агроформувань. Обговорювалися питання щодо фінансування освітніх закладів, підвозу дітей, працевлаштування працівників та ін.

 

 

5 липня 2021 року були прийняті рішення:

№3154 «Про зміну назви освітніх закладів Глобинської міської ради» 

№3155 «Про перепрофілювання (зміна типу) та зміну  назви  освітніх закладів Глобинської міської ради» 

№3156 «Про  початок припинення шляхом ліквідації юридичної особи публічного  права  Заможненської початкової  школи  Глобинської міської ради» 

№3157  «Про початок реорганізації юридичних осіб публічного права  шляхом приєднання»

№3158 «Про визначення опорного закладу» 

№3159 «Про внесення змін у структуру «Глобинського ліцею № 5 Глобинської міської ради» 

 

15 липня 2021 року були прийняті рішення:

№3161 «Про початок припинення  шляхом  ліквідації юридичної особи публічного  права  Великокринківської  загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  Глобинської міської ради» 

№3162 «Про початок припинення  шляхом  ліквідації юридичної  особи публічного права Землянківської загальноосвітньої  школи  I-III ступенів  ім. Народної артистки  України Р.П.Кириченко  Глобинської   міської ради» 

№3163 «Про початок припинення  шляхом ліквідації юридичної особи публічного права Федорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів  Глобинської міської ради»           

 

Рішення щодо  ліквідації юридичної особи публічного права Зубанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів  Глобинської міської ради не прийняте.

 

16 липня 2021 року відділом освіти виконавчого комітету міської ради направлено листа Глобинському міському голові з проханням повторно винести на найближче засідання сесії міської ради проект рішення з даного питання, який пройшов громадське обговорення, для прийняття конкретного рішення. Затягування розгляду унеможливлює вчасне проходження процедури реєстрації юридичних осіб та  формування мережі закладів освіти Глобинської громади на початок нового 2021-2022 навчального року.

 

 

Начальник    відділу освіти                                              Світлана НАДТОКА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень