Глобинська громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 12.09.2023 15:56
Кількість переглядів: 189

Фото без описуОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Виконавчий комітет Глобинської міської ради

 юридична адреса: 39000, Полтавська обл., Глобинський р-н., м. Глобине, вул. Центральна, буд. 285

фактична адреса: вулиця Незалежності , 39000, Полтавська обл., Глобинський р-н., м. Глобине, вул. Центральна, буд. 285

 код ЄДРПОУ: 04382056;  

категорія замовника: орган місцевого самоврядування.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):       UA-2023-09-05-003678-a                                                                                                                                                                                               

Папір для друку, А4  за кодом ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне на 2023 рік.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 82 000 грн.     

   Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу та діючих на дату оголошення цін в електронному каталозі Prozorro Market.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання —  з дати укладання договору по  31 грудня 2023 р.

 Кількість- 512 пачок.

Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених видаткових накладних.

 

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень