ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі робіт з перевірки функціонування сигналізаторів газу, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Виконавчий комітет Глобинської міської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі робіт з перевірки функціонування сигналізаторів газу, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Виконавчий комітет Глобинської міської ради
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 код 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з перевірки функціонування сигналізаторів газу)
Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів):
ДК 021:2015: 50413100-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування приладів виявляння газу
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Потреба складає(відповідно до технічного завдання):
− послуги з перевірки функціонування сигналізаторів газу – 1 послуга, 26 об’єктів, 39 приладів;
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Перелік об’єктів та приладів, що підлягають перевірці:
Таблиця 1
№ |
Назва об’єкту, адреса |
Кількість |
1 |
Адміністративна будівля Міська рада (м. Глобине, вул. Центральна, 285) |
1 |
2 |
Адміністративна будівля Райвійськомат (м. Глобине, вул. Гагаріна, 1) |
1 |
3 |
Адміністративна будівля ЦНАП (м. Глобине, вул. Травнева, 4) |
1 |
4 |
Адміністративна будівля Бабичівський старостат (с. Бабичівка, вул. Шкільна, 27А |
1 |
5 |
Адміністративна будівля Борисівський старостат (с. Бориси, вул. Дружби, 10В |
5 |
6 |
Адміністративна будівля Пирогівський старостат (с. Пироги, вул. Чумацький шлях, 84) |
1 |
7 |
ФАП Старий Хутір (с. Старий Хутір, туп. Сонячний, 2) |
2 |
8 |
Адміністративна будівля Заможненський старостат (с. Заможне, вул. Нагірна, 2) |
2 |
9 |
Адміністративна будівля Кринківський старостат (с. Великі Кринки, вул. Полтавська, 19) |
1 |
10 |
Будинок побуту (с. Великі Кринки, вул. Незалежності, 112) |
1 |
11 |
Адміністративна будівля Манжеліївський старостат (с. Манжелія, вул. Чаврикова, 11) |
1 |
12 |
Будівля Манжеліївське СГО «Милосердя» (с. Манжелія, вул. Молодіжна, 2) |
1 |
13 |
Адміністративна будівля Пузиківський старостат (с. Пузикове, вул. Центральна, 10) |
3 |
14 |
Адміністративна будівля Куп’єватівський старостат (с. Куп’євате, вул. Сонячна, 10) |
1 |
15 |
Адміністративна будівля Петрівський старостат (с. Петрівка, Центральна, 37) |
1 |
16 |
Адміністративна будівля Троїцький старостат (с. Троїцьке, вул. Дружби, 32) |
1 |
17 |
Адміністративна будівля Обознівський старостат (с. Обознівка, вул. Перемоги, 23А) |
1 |
18 |
Адміністративна будівля Пустовійтівський старостат (с. Пустовійтове, вул. Молодіжна, 2) |
2 |
19 |
Адміністративна будівля Федорівський старостат (с. Федорівка, вул. Морозенка, 7) |
1 |
20 |
Адміністративна будівля Землянківський старостат (с. Землянки, вул. Раїси Кириченко, 56) |
5 |
21 |
Адміністративна будівля Адміністрація (м. Глобине, вул. Центральна, 281) |
1 |
22 |
Адміністративна будівля Відділ освіти (м. Глобине, вул. Центральна, 230/2) |
1 |
23 |
ФАП Куп’євате (с. Куп’євате, вул. Центральна, 52) |
1 |
24 |
Адміністративна будівля Аптека (м. Глобине, туп. Лікарняний, 7) |
1 |
25 |
ФАП Кордубанове (с. Кордубанове, вул. Медова, 1) |
1 |
26 |
Будівля АЗПСМ (с. Великі Кринки, вул. Богдана Хмельницького, 38 |
1 |
Технічні вимоги до якості предмета закупівлі:
В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі обов’язкове надання технічної документації (підтвердження),що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Усі витрати при наданні послуг в тому числі: податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортні витрати, витрати пов’язанні з послугами сторонніх організацій залучених при наданні послуг, витрати, пов’язані з пересилкою документів тощо покладаються на Виконавця та повинні бути враховані в ціновій пропозиції.
Загальний опис послуг :
1.Дотримання вимог заводів-виготовлювачів, інструкцій та наявних паспортів з метою забезпечення автоматичного безперервного контролю загазованості повітря в приміщеннях.
2. Перевірка функціонування сигналізаторів газу (Візуальний огляд сигналізатора загазованості; перевірка правильності установки сигналізатора, згідно проектної та експлуатаційної документації; перевірка правильності підключення сигналізатора до мережі живлення, до клапана-відсікача і зовнішнього сигнального пристрою; перевірка роботи сигналізаторів газу, контроль основної похибки і часу спрацювання сигналізації)
3.Оформлення відповідних документів про перевірку функціонування сигналізаторів газу(акт виконаних послуг/ акт про непридатність; свідоцтво про перевірку та/чи акт готовності сигналізаторів загазованості до опалювального сезону)
Послуги з перевірки функціонування сигналізаторів газу необхідно проводити якісно, гарантуючи безпечні умови експлуатації сигналізаторів газу.
Для виконання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля Виконавець власними силами, інструментами та матеріалами здійснює перевірку сигналізаторів загазованості.
Виконання послуг має проводитись персоналом, який пройшов навчання за відповідними програмами.
Після завершення вказаних послуг Виконавець надає відповідні документи (акт виконаних послуг) про проходження перевірки сигналізаторів загазованості.
Термін виконання послуги з перевірки сигналізаторів газу до 30.09.2024 року.
Учасник повинен надати послуги, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища.
Послуги повинні проводитися відповідно до вимог: Закон України «Про охорону праці», НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні, інструкцій по експлуатації обладнання та іншим нормативним документам та актам, чинним на дату надання послуг.
Послуги з перевірки функціонування сигналізаторів газу проводяться підприємством, що має дозвільні документи, передбачені законодавством.
Замовник з метою перевірки достовірності відомостей, зазначених в документах, може звернутися до державних органів, відкритих джерел та до учасника закупівлі. У випадку відсутності повного комплекту документів в складі пропозиції у запропонованому вигляді, виявлення в документах недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення переможця, Замовник відхиляє пропозицію без розгляду.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги та самостійно несе витрати на їх отримання.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Послуги: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та https://finance.i.ua/fuel/.
Очікувана вартість Товару становить 23009,15 грн. з ПДВ.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.