Продовжуємо підтримувати людей, які знайшли прихисток у нашій громаді
В громаді триває комплексна робота у межах цільової програми підтримки внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб, мета якої – максимальна підтримка людей, які знайшли прихисток у нашому регіоні.
Інтеграція у суспільне життя, самозайнятість, адаптація дітей через навчання й освіту – ці напрямки роботи з ВПО успішно реалізуються на Глобинщині. Саме про це сьогодні йшлося на спільному засіданні Ради з питань внутрішньо переміщених осіб та Координаційного центру цивільного населення, що діють при виконавчому комітеті міської ради.
До участі в заході долучилася, на жаль, невелика кількість громадян, яких війна позбавила власних домівок і змусила шукати прихисток у нашому регіоні. Але маємо сподівання, що надана під час зібрання інформація від фахівців структурних підрозділів міської ради і виконавчого комітету стане в нагоді не тільки їм, а й пошириться серед інших ВПО.
Порядок денний був насиченим актуальними питаннями. Серед таких: можливість забезпечення оздоровленням дітей, нюанси отримання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, консультації щодо квартирного обліку, надання допомоги на проживання та ін.
Окремий блок – результати роботи Центру жіночого працевлаштування з надання послуг ВПО, про які поінформувала кар’єрна радниця Любов Качмар, та невеличкий звіт менеджера проєкту «Місце надії України» по Полтавському регіону Оксани Збиранник про сприяння працевлаштуванню і розвитку власної справи для ВПО від згаданого проєкту.
Насамкінець на запитання, з якими найчастіше звертаються до органів влади переселенці, відповіла начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я Людмила Норенко. Доповнили її директор Центру надання соціальних послуг Світлана Грицай, директор Центру ПМСД Юлія Семенова, голова Ради з питань ВПО Меліта Звягільська.
Довідково: станом на сьогодні у Глобиному та сільських населених пунктах громади проживає 1271 особа з категорії внутрішньо переміщених, з них – 297 дітей і 379 – пенсіонерів.